خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد:

اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تا سقف 20 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۷۹

فرماندار ساوجبلاغ گفت: وام اشتغال پایدار روستاییان از طریق بانک سینا به مردم و کارآفرینان و افراد فعال در روستا پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ،ابوالقاسم پالیزگیر ا اشاره به طرح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: این تسهیلات صرفا برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها بوده و برای طرح ها و پروژه های ایجادی، توسعه ای و تکمیلی صنایع روستایی و بخش کشاورزی و هر نوع شغلی که امکان ایجادآن در روستا است می باشد.

وی گفت : میزان تسهیلاتی که به هر نفر ارائه می‌شود مقدار ثابتی نیست و این وام به‌میزان اشتغال پایدار و نوع طرح از ۳ میلیارد ریال تا  ۲۰ میلیارد ریال  است.

پالیزگیر افزود: این تسهیلات در حوزه دام  و طیور صرفا برای اصلاح نژاد دام و یا پرورش شتر یا شتر مرغ پرداخت می شود و دربقیه حوزه ها محدودیتی ندارد.

فرماندار ساوجبلاغ  درخصوص وثیقه ای که برای ارائه این وام‌ها دریافت می‌شود، گفت: ۵۰ درصد وثیقه شامل سند مسکونی یا ملکی روستائیان بوده و ۵۰ درصد دیگر نیز محل اجرای طرح یا چک وسفته ضمانت است.

وی گفت : تسهیلاتی که توسط بانک سینا برای اشتغال پایدار روستائیان ارائه می‌شود با نرخ سود ۸ درصد بوده وتا یک سال تنفس داشته و  بازپرداخت آن هم ۵ ساله می باشد.

فرماندار ساوجبلاغ در پایان اظهار داشت : روستائیانی که تمایل به دریافت این تسهیلات هستند می توانند با ارائه مدارک و مجوز طرح اجرایی خود به فرمانداری، نامه معرفی خود به بانک را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز