خبرگزاری کار ایران

پتانسیل ویژه البرز برای ایجاد و توسعه خوشه های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۷۳

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه البرز از ظرفیت و پتانسیل‌های ویژه‌ای برای ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی برخوردار اســت گفت: لازمه موفقیت در این امر نیز وجود اطلاعات و آمارهای شــفاف است.

به گزارش ایلنا از کرج،جهانگیر شاهمرادی در جلسه شورای اداری با اشاره به اهمیت توجه به خوشه‌های صنعتی در استان اظهار داشت: خوشه صنعتی به مجموعه‌ای از واحدهای کسـب و کار گفته می‌شود که در یک منطقه جغرافیایی و یک گرایش صنعتی متمرکز شده و با همکاری و تکمیل فعالیت‌های یکدیگر، به تولید و عرضه تعدادی کالا و خدماتی می پردازند که از چالش‌ها و فرصت های مشترک برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه در ساختار خوشه‌ای، مجموعه‌ای از شرکت‌ها در یک مسیر و در جهت رفع موانع و مشکلات مشترک پیرامون خود با یکدیگر همکاری می کنند و در این مسیر از حمایت دولت برخوردار خواهند بود، افزود: استان البرز از ظرفیت و پتانسیل‌های ویژه‌ای برای ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی برخوردار اســت و لازمه موفقیت در این امر نیز وجود اطلاعات و آمارهای شــفاف و همکاری تمامی نهادهای دست اندرکار است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: توسعه خوشه های صنعتی، زمینه رسیدن به مقیاس بالا از جمله در تولید محصولات و ادامه خدمات و دستیابی به بازارهای جهانی را فراهم می سازد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز