خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش فردیس خبر داد:

اعزام 220 دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۸۷

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: 220 نفر از دانش آموزان دختر کرجی و فردیسی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از کرج، فرشته‌فهمیده مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در خصوص اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان اظهار داشت: این اعزام‌ آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در بر داشته است.

وی ادامه داد: برای نسلی که جنگ و انقلاب را ندیدند این اردو بهترین فرصت برای آشنایی و شناخت با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان ما است بنابراین دانش آموزان ما باید قدر این شرایط را بدانند و در مطالبی که بیان می شود فکر و تدبر کنند.

وی اظهار داشت: مهمتر از جنگ فیزیکی جنگ نرمی است که بر علیه فکر،ذهن و باور مردم ما از سوی دشمنان کشورمان طراحی شده است.

فهمیده افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز می خواهند باورها و اعتقادات دینی را از جوانان بگیرند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر ترفندی استفاده می کنند.

وی گفت: سومین مرحله کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختر ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس روز گذشته از مقابل سپاه با حضور 220 نفر از دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

فهمیده افزود: در این مرحله اعزام از مدارس حضرت فاطمه (س)، فاطمه الزهرا (س)، حضرت خدیجه( س)، رضوان ، شهید غلامحسینی، هنرستان سعدی، اکبر بوشهری و اشرفی اصفهانی بودند.

وی افزود: دانش آموزان اعزامی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی فتح المبین ،یادمان شهید اسکندرلو، هویزه، فکه،منطقه عملیات والفجر8 ،معراج شهداء دیدن خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز