خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبر داد:

بازدید از ۱۱۰۰ طرح صنعتی جهت رفع موانع تولید

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۱۸

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با بیان اینکه کارشناسان این شرکت از 1100 طرح صنعتی بازدید کردند گفت: با انجام این بازدیدها موانع پیش روی طرح های صنعتی شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از کرج، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در جلسه شورای اداری با اشاره به فعال‌سازی دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در این شرکت اظهار داشت: دبیرخانه اقتصاد مقاومتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با عضویت کلیه معاونین و مدیران شرکت از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه با برگزاری ۲۰ جلسه و تصویب صورتجلسات اجرایی، گام های موثری جهت تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی برداشت.

 وی افزود: از جمله این برنامه ها بازدید از بیش از ۱۱۰۰ طرح صنعتی با صرف بیش از ۵۵۰۰ نفر ساعت کار کارشناسی است.

 جهانگیر شاهمرادی خاطرنشان کرد: همچنین با انجام این بازدید ها مشکلات و موانع پیش روی طرح های صنعتی که در واقع مانعی در برابر ایجاد اشتغال می باشند، شناسایی و با انجام مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی در پی رفع مشکلات طرح های صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز با بیان اینکه یکی از مقاصد اصلی مکاتبات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی بانک های متملک بوده که در شهرکهای صنعتی استان بیش از ۱۴۰ طرح و واحد صنعتی در تملک بانک می باشد گفت: با آزاد سازی این تعداد طرح و واحد صنعتی و واگذاری به سرمایه گذاران جدید می‌توان امیدوار بود تعدادی شغل در زمان بسیار کوتاه در سطح شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز