خبرگزاری کار ایران

نجفی در جلسه ستاد رفع موانع تولید البرز مطرح کرد:

تاکید بر حمایت از تولید کنندگان داخلی/ شرایط استان رو به بهبود است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۴۷

استاندار البرز با تاکید برحمایت از تولیدکنندگان در دولت تدبیر و امید گفت: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان نقش اول را در اشتغال‌زایی مستقیم ایفا می‌کنند.

به گزارش ایلنا از البرز،محمدعلی نجفی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر ضرورت تسریع در صدور فرایند مجوزهای مورد نیاز از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و اظهار داشت: کارهای بزرگ با همکاری همه مسئولان شکل می‌گیرد.

استاندار البرز افزود: اکنون کار تولید بسیار سخت بوده و با هزینه های جانبی و مشقت های فراوانی برای تولید کننده همراه است بنابراین مسئولانی که به نوعی در امر صدور مجوزها نقش دارند باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار با عزم جدی و بزرگ وارد استان می شود، ادامه داد: در این رابطه مشارکت بانک ها در جهت تسهیل در روند پیشبرد امور سرمایه گذاران و بخش خصوصی ضرورت دارد البته سیستم بانکی فعال است و رسیدگی به پرونده ها نیز سیر قانونی خود را طی می‌کند اما باید تلاش بیشتری در این بخش صورت گیرد.

استاندار البرز با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران و تولید کنندگان نقش اول را در اشتغالزایی مستقیم ایفا می کنند و دولت ها نیز راهی جز حمایت از آن ها ندارند.

وی افزود: همه مسئولان باید با رویکرد مثبت در صدد حل مشکلات و دغدغه ها برآیند.

 نجفی بیان کرد: سرمایه گذاران از نقاط دور و نزدیک سرمایه‌های خود را به عشق تولید به کشور می‌آورند بنابر این باید این تلاش‌ها را ببینیم و در جهت حمایت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد هر شغل در یک مجموعه حتی انگشت شمار مایه خوشحالی است، گفت: شرایط استان نیز رو به بهبود است و همه باید تلاش کنیم تا دغدغه ها برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز