خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدیان مطرح کرد:

لزوم احیای سنت ارزنده وقف در جامعه / تاکید بر نقش بنیادی آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ وقف

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۰۵

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج با تاکید بر لزوم احیای سنت ارزنده وقف در جامعه، نقش آموزش و پرورش را در اشاعه فرهنگ وقف بنیادی و مهم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مهدیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش نواحی شهرستان کرج، زنگ وقف در مراکز آموزشی، فرهنگی، مذهبی  به صدا درآمد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج تصریح کرد: مبلغان با حضور در مدارس این شهرستان و تشریح فرهنگ وقف برای دانش آموزان  مطالبی ایراد کردند.

وی با بیان اینکه سنت نیک وقف در اسلام بسیار تاکید شده و فرهنگ وقف از جمله سنت‌های ارزنده‌ای است که باید احیاء شود، گفت:آموزش و پرورش می‌‌تواند نقش بسزایی را در اشاعه فرهنگ وقف در جامعه ایفا کند.

این مسئول افزود: آموزش و پرورش می‌‌تواند به‌طور بنیادی فرهنگ وقف را بین دانش‌آموزان اشاعه دهد، در امتداد آن نیز خانواده‌ها باید این فرهنگ غنی اسلامی را برای فرزندان خود جا بیاندازند.

مهدیان بیان کرد: به‌طور حتم دانش‌آموزان می‌توانند نقش به‌سزایی در ترویج و نشر فرهنگ اسلامی وقف در بین خانواده‌ها ایفا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج یادآور شد: اصول تعلیم و تربیتی ما از قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) اخذ شده و این مایه افتخار ما تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز