خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

جان‌فشانی شهدای مدافع حرم پیروزی بر داعش را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۰۰

استاندار البرز با تبریک شکست داعش در منطقه بر نقش هدایت‌های مقام معظم رهبری و جان‌فشانی شهدای مدافع حرم در حصول این پیروزی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدعلی نجفی عصر امروز در آیین تکریم مدیرکل سابق حراست استانداری البرز و معارفه مدیرکل جدید حراست استانداری  که با حضور معاون اجرایی امور استان‌های مرکز حراست وزارت کشور، معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک ربیع و پیرورزی سرداران اسلام در منطقه برای معدوم‌سازی حرکت‌های تفکیری و خروج داعش از منطقه گفت: رهبری حکیمانه و قدرتمندانه مقام معظم رهبری با ارشاد و هدایت‌های ایشان و تلاش‌ها و فرمایشات، اهتمام نیروهای مسلح، دولت و دولتمردان  و نقش تأثیرگذار سردار قاسم سلیمانی و جانفشانی شهدای مدافع‌حرم این پیروزی را رقم زد.

استاندار البرز با اشاره به نکاتی کلیدی از اصول و چارچوب های مدیریتی، بحث خودشناسی را مطرح و  بیان کرد:  همه ما فرصت پیدا می کنیم که در یک سازمان توفیق خدمت پیدا کنیم و برای حفاظت و حراست از آرمان ها و اهداف عالیه نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم اما اینکه چه میزان نسبت به خود شناخت داریم و می توانیم متناسب با نیازهای سازمان انجام وظیفه داشته باشیم رسالتی است که باید به آن توجه کرد.

استاندار البرز با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در بحث خودشناسی خاطرنشان کرد: بزرگترین جهل انسان، ناآگاهی نسبت به خودش است، مادامی که به خود وجودی خود برسیم می‌توانیم شاهد ظهور و تجلی انسانیت و شاخصه‌های آن باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید تفاوت‌ها را همواره مد نظرداشته باشیم، افزود: احترام و تکریم حسن قرابت تفاوت‌های موجود بین انسان‌هاست که در اصول مدیریتی باید به آن توجه داشت.

وی افزود: ممکن است اشتباهاتی از سوی افراد و کارمندان زیرمجموعه وجود داشته باشد اما  این هنر مدیران است که به درجه‌ای از اعتقاد دست پیدا کنند که در زمان مناسب شیوه صحیح پاسخ را داشته باشند.

 نجفی با تأکید بر لزوم تغییر رویکرد از شیوه مدیریت سنتی به سمت الگوهای مدیریتی نوین تصریح کرد:  نیازمند آن هستیم که از سمت حرکت بر مدار الگوهای ناکارآمد تجربه شده بازبینی بر الگوهای مدیریتی داشته باشیم و با بهره گیری از علوم روز در کنار تجربه، بینش و آگاهی ظرفیت های خدمتی را بالا بریم. توسعه بدون توجه به ارزش‌های فرهنگی و اسلامی کارآمد نیست.

وی با اشاره به کوتاهی عمر مدیریت، تغییرات را روندی طبیعی دانست و گفت: سازمان‌ها نیازمند مدیران با اندیشه‌های نو هستند و تغییر و تحولات نیز برای تحول‌آفرینی و ورود اندیشه‌های نوین و بهبود شرایط قبل است. انتظار می‌رود در تمامی جهات برای تقویت سالم سازی روابط انسانی تلاش مضاعف داشته باشید.

 نجفی به نقش مهم حراست در دستگاه‌ها و سازمان‌ها پرداخت و گفت: امانت، رازداری دو مولفه کلیدی مسئولان حراست است و اتاق حراست باید برای همگان مرجع و مأمنی امن برای طرح دغدغه‌ها و مسائل و نظرات برای حرکت به سمت الگوهای اصلح باشد.

استاندار البرز  با اشاره به سوابق «جلال انواری» مدیرکل جدید حراست استانداری گفت: این انتخاب با توجه به سوابق و کارنامه موفق آقای انواری بوده ایشان تجارب علمی دارند و در آزمون‌های مختلف توانایی‌های خود را نشان داده اند، معتقدم با حسن این انتخاب است که می‌توانیم در سایر انتصاب‌ها استان هماهنگی‌های مناسب و لازم را داشته باشیم.

نجفی همچنین از زحمات و تلاش‌های مدیرکل سابق حراست استانداری البرز قدردانی کرد و افزود: وی در این مدت تلاش‌های خوبی را در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید انجام داده است.

در پایان این آیین با اهداء لوحی از تلاش‌های رنجبر مدیرکل سابق استانداری قدردانی شد و «جلال انواری» به عنوان مشاور و مدیرکل حراست استانداری حکم خود را از دکترنجفی استاندارالبرز دریافت کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز