خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

پیام فرماندار شهرستان اشتهارد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۰۳

فرماندار شهرستان اشتهارد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان و مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان اشتهارد تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از  اشتهارد، ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان اشتهارد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اشتهارد تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام ارائه دهیم چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود؟ (امام خمینی (ره) )
هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه گذاری شد و این حرکت، در منطقه اسلامی و دینی،برای دیگر ملت ها هم ان َشاءالله الگو و سرمشق خواهد شد .   ( مقام معظم رهبری (مدظله العالی) )
امروز باید با همان معنویت، خلوص و صلابت، اقتدار و روحیه ای که در فضای جبهه ها میان بسیجیان و سپاهیان اسلام حاکم بود و موجب پیروزی های مکرر میشد به راه خود ادامه دهیم. امروز بسیج و سپاه به عنوان پناه و دژ مستحکم برای دفاع از همه مردم میباشد .  ( دکتر روحانی – رئیس جمهور )
بسیجی چکیده عشق است و نماد غیرت. سمبل تعصب هست و پاسدار مکتب ، بسیجیان چه خالصانه جان در کف مینهند و چه عاشقانه زندگی را در طبق اخلاص .
اینجانب هفته بسیج را گرامی می دارم و اقتدار روز افزون را برای بسیجیان جان بر کف از درگاه خداوند منان خواهانم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای     مد ظله العالی همواره پیروز و سربلند باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز