خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سپاه پاسداران البرز خواستار شد؛

لزوم بکارگیری ظرفیت بسیج در رفع مشکلات استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۵۷

معاون اجرایی سپاه پاسداران امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با گسترده توصیف کردن ظرفیت دانش، تجربه و انرژی در سازمان بسیج، خواستار بکارگیری این ظرفیت برای رفع مشکلات استان شد.

به گزارش ایلنا از البرز، معاون اجرایی‌سپاه پاسداران امام‌حسن‌مجتبی(ع) البرز درحاشیه مراسم افتتاح کلینیک تخصصی‌صنعت و معدن سازمان بسیج مهندسین‌صنعتی سپاه پاسداران این استان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز  به پیشینه موضوع کلینیک در استان اشاره کرد و اظهار داشت: اقیانوس بیکران بسیج دارای ظرفیتی بزرگی از دانش، تجربه و انرژی و اخلاص است که می‌توان از بکارگیری آن در رفع مشکلات موجود بهره برد.

نمکی‌تصریح کرد: اگر زحمات زحمت‌کشان انقلاب در عرصه ها و زمان‌های مختلف را فراموش کردیم، باید منتظر از بین رفتن دستاوردها و ارزش های زیادی باشیم.

وی افزود: تفکر احداث کلینیک تخصصی صنعت از سال ها پیش مطرح بود، ولی امروز به برکت بسیج این امر سازنده شکل گرفته است که البته مشکلات موجود در صنعت اجازه حضور پرقدرت این کلینیک در عرصه اقتصاد را نمی دهد ولی بدون شک عزم راسخ جهادی و متعهد بسیجی بر این مشکلات غلبه خواهد کرد.

نمکی افزود: از اولویت‌های اول این کلینیک شناسایی واحدهای صنعتی، عارضه یابی، مشاوره و آموزش و کمک به توسعه بازار است.

وی با اشاره به تعطیلی تعدادی از واحدهای صنعتی استان گفت: عمده مشکلاتی که صنعت با آن مواجه است ناشی از عدم مدیریت صحیح و کارآمد، نداشتن تکنولوژی روز تولید، عدم دسترسی به منابع مالی و همچنین رکود حاکم بر بازار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز