خبرگزاری کار ایران

در دیدار روسای دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیمای البرز مطرح شد؛

ضرورت تعامل دانشگاه و رسانه برای افزایش سلامت در جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۸۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای البرز ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرکل و دست اندرکاران این رسانه استانی بر تعامل بیشتر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی رامک تعامل و همراهی با نظام سلامت را از راهبردهای رسانه استانی بیان کرد و گفت: گستره وسیع وتاثیر گذار رسانه استانی بستر مناسبی برای انتقال پیام‌های حوزه بهداشت وسلامت برای آحاد مردم استان است.

وی بر همکاری بیش از پیش رسانه استانی با دانشگاه علوم پزشکی استان در مسیر ارتقای سلامت اجتماعی مردم تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی استان نیز با قدردانی از تعامل سازنده و رو به رشد رسانه استانی با حوزه بهداشت وسلامت استان، اثربخشی پیام‌های پخش شده از صداوسیما را قابل تحسین دانست.

 درفشی تبلیغ زندگی سالم و بهداشتی را در اقصی نقاط استان موضوعی بسیار مهم دانست که با سلامت انسانها ارتباط دارد واین مهم جز با همکاری رسانه استانی میسر نیست .

همچنین درپایان این دیدار مقرر شد کارگروهی مشترک از هر دو دستگاه در قالب شورای سیاستگذاری سلامت تشکیل و با همفکری راهکارهای پیش رو بررسی و عملی شود . 

در این دیدار با اهداء لوح تقدیر از تلاشهای مدیرکل وکارکنان رسانه استانی به دلیل ایفای نقش ارزنده درحوزه سلامت استان، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز