خبرگزاری کار ایران

در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان؛ٰ

طرح توسعه سرمایه‌گذاری گروه رنو در البرز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۰۸۹

با هدف بررسی طرح توسعه سرمایه‌گذاری گروه رنو در البرز، جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تشکیل شد.

به گزارش‌ایلنا در البرز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این نشست، بررسی طرح توسعه سرمایه‌گذاری گروه رنو در استان البرز توسط شرکت اتوشاسی اینترنشنال پارس است.

ابوالفضل فلاح در ادامه افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، آمادگی خود را به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و رفع مشکلات و موانع آنان، با برگزاری جلسات متعدد، با نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز اعلام می کند.

قائم مقام شرکت اتوشاسی اینترنشنال پارس در این جلسه، گفت: شرکت اتوشاسی اینترنشنال پارس، در سال1384، با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال، با مشارکت شرکت اتوشاسی اینترنشنال فرانسه متعلق به رنو فرانسه و شرکت رباط ماشین، برای تولید شاسی خودروهای رنو در ایران تاسیس شده است .

محمد دانایی افزود: مقرر شده شرکت مذکور، طی برنامه 5 ساله، نسل جدید موتور و شاسی را، برای خودروهای جدید رنو، با آلودگی و مصرف سوخت کمتر،طراحی و تولید کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه سرمایه‌گذاری گروه رنو، فرصت اشتغال‌زایی برای یک هزار و 350 نفر به صورت مستقیم و 3500 نفر، به صورت غیرمستقیم، پس از بهره‌برداری کامل فراهم می شود.

گفتنی است، نمایندگی شرکت رنو در ایران، بدنبال افزایش سرمایه‌گذاری گروه خود، در کشور، قصد دارد، خط تولیدی مشتمل بر موتور و گیربکس خودرو، برای تامین نیاز مشارکت‌های آتی رنو با خودروسازی ایران خودرو و سایپا جهت صادرات به آفریقا، خاورمیانه، هندوستان و با هدف ارتقاء درصد ساخت قطعات داخل در مجموعه های گروه رنو، در البرز راه اندازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز