خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار البرز مطرح کرد:

لزوم عملیاتی شدن تصمیمات اتاق فکر اقتصاد مقاومتی البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز بر لزوم هرچه عملیاتی‌تر شدن تصمیمات اتاق فکر اقتصاد مقاومتی استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، عباداله کامکار در نشست اتاق فکر اقتصاد مقاومتی البرز گفت: از آنجا که باید در بحث اقدام و عمل، به صورت عملیاتی وارد شویم بنابراین مکانیزم عملیاتی شدن پروژه‌ها نیز باید به دستگاه‌ها اعلام شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه زمان کوتاه است و باید هر چه سریع‌تر مسیر را طی کنیم گفت: باید از کلیات وارد جزئیاتی که ما را به گام‌های عملیاتی می‌رساند نزدیک شویم.

کامکار در ادامه خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام توسط بخش خصوصی خواهان تکمیل است، بنابراین باید از ظرفیت ایجاد شده به نفع توسعه استان استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به هرچه عملیاتی‌تر شدن تصمیمات اتاق فکر اقتصاد مقاومتی استان گفت: اتاق فکر باید مطالبه گر تولیدات فکری خود از ستاد اقتصاد مقاومتی باشد و ستاد نیز گزارش کار خود را به صورت هر ماه ارائه دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماهیت و شاکله اتاق فکر این است که مباحث از جنبه تئوری به عمل تبدیل شود و راهکار و مکانیزم عملیاتی نیز ارائه شود. این اتاق لازم است برای ستاد تولید فکر کند، تفکیک وظایف داشته باشیم و به عنوان یک ستاد فرعی عمل کند.

کد خبر : ۳۶۸۹۳۱