خبرگزاری کار ایران

تا پایان ساعت اداری امروز

65 نفر در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند

معاون استاندار البرز از نام نویسی 65 داوطلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان ساعت اداری چهارمین روز ثبت نام، در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس، اشتهارد و آسارا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی ایرانی، با بیان این خبر افزود: از ابتدای ثبت نام داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، تا پایان ساعت اداری امروز اول دی ماه که چهارمین روز ثبت نام است، مجموعاً 65 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا نام نویسی کرده اند که از این تعداد 54 نفر مرد و 11 نفر زن هستند.

وی در ادامه گفت: از مجموع این 65 نفر، 2 نفر در وزارت کشور و مابقی در فرمانداری کرج، نام نویسی شده اند که از این تعداد داوطلب، 2 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور و 63 داوطلب در ستاد انتخابات شهرستان کرج ثبت نام  کرده اند.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبین مجلس خبرگان رهبری افزود: تا پایان ساعت اداری سه شنبه، 15 نفر برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 4 نفر در وزارت کشور، 6 نفر در حوزه انتخابیه استان قم و 5 نفر در حوزه انتخابیه مرکز استان البرز، ثبت نام شده اند.

وی با اشاره به پایان مهلت نام نویسی برای داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری تا دوم دی ماه گفت: با توجه به اینکه فردا آخرین روز ثبت نام برای مجلس خبرگان رهبری است، از داوطلبینی که هنوز ثبت نام خود را انجام نداده اند، تقاضا داریم تا هنگام مراجعه تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا ثبت نام نهایی صورت پذیرد.

کد خبر : ۳۳۲۳۴۶