خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی ندای ایرانیان پس از ثبت نام:

استان البرز نیازمند نگاه کلان‌نگرانه و برنامه‌محور است

عضو هیئت موسس ندای ایرانیان پس از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: ندای ایرانیان در چهارچوب تشکیلات حزبی خود در انتخابات پیش رو حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرج، سامان بختیاری پس از ثبت نام در پاسخ به سوال ایلنا درباره انگیزه حضور در عرصه انتخابات گفت: با توجه به استقبال و درخواست برخی چهره‌ها و اینکه خودم را متعلق به این استان می‌دانستم و معتقدم که البرز پتانسیل‌های نهفته و شکوفا نشده بالایی در حوزه‌های مختلف دارد، تصمیم به ورود در انتخابات گرفتم.

این فعال سیاسی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه البرز در حوزه‌های مختلف افزود: این استان، ظرفیت‌های بالایی در حوزه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری دارد و بنده معتقدم که از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته و هدفمندی می‌بایست بهره برد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم کلان‌نگری در اجرای برنامه‌ها و حق مطالبه‌گری مردم از طریق تشکیلات حزبی گفت: البرز در بحث فرهنگی و اجتماعی نیازمند نگاه کلان‌نگرانه و برنامه‌محور است و ما معتقدیم که رای دهندگان در چهارچوب برنامه‌های کلان‌نگرانه حزب، در حوزه‌های مختلف می‌بایست از ما مطالبه‌گری کنند.

معاون اجرایی ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: ندای ایرانیان در همه استان‌ها به صورت تشکیلاتی و برنامه محور کاندیداهای خود را معرفی می‌کند و در صورتی که همه سلایق در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان لحاظ شود، قطعا از لیست ارائه شده اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنیم.

کد خبر : ۳۳۲۱۰۵