خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حضور پرشور مردم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی وحدت و اقتدار ملی ست

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۷۳

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز با مقاومتی بیشتری در مقابل زیاده خواهان جهان می‌ایستد.

استاندار البرز با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی از وحدت، همدلی و اقتدار ملی است، گفت: این انسجام و اتحاد تمامی گزینه های روی میز ملت ما است.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان سپاه کرج، با اشاره به حضور گسترده مردم در جشن انقلاب اسلامی، گفت: سی و شش سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در گذر این ایام هر روز شاهد سترگ تر شدن درخت انقلاب اسلامی هستیم.

وی صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه هدایت ها و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، تحکیم بخش حرکت مردم در طول سی وشش سال اخیر دانست و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز با مقاومتی بیشتر در مقابل ایادی پلید استکبار منفور جهان می‌ایستد.

استاندار البرز ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، همچنان درصدد توطئه و تحریم و تهدید هستند و تا کنون نیز کراراً پاسخ های متعدد و دندان شکنی از ملت فهیم، هوشیار، باغیرت، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی دریافت کرده اند.

استاندار البرز با اشاره به حضور گسترده مردم استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: حضورپرشور مردم این استان همزمان با سراسر کشور، سمفونی از وحدت ملت بوده و تمامی گزینه های روی میز ما است.

وی در پایان تصریح کرد: این حرکت مردمی مشت محکم دیگری بر دهان این یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز