خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

الگوی اقتصاد مقاومتی، راهبرد نمایشگاه دستاوردهای منطقه‌ای بانوان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۶۲

این نمایشگاه با همکاری مدیرعامل صندوق مهر امام رضا در استانها شکل گرفته است و شرکت کنندگان در نمایشگاه با معرفی اداره کل بانوان و خانواده استانداری از تسهیلات ۱۰ میلیونی جهت توسعه کسب و کار خود برخوردار خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی بانوان را برگرفته از الگوی اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گزارش ایلنا در کرج، بی بی عصمت سرفرازی با بیان این مطلب در نمایشگاه‌های دستاوردهای اقتصادی زنان گفت: این نمایشگاه با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود و بیانگر فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که فرمودند زنان باید در مقدرات اساسی مملکت مشارکت داشته باشند.

وی افزود: امروز حضور زنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی بیانگر تحقق این فرمایش امام عزیزمان و مقام معظم رهبری پیرامون اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

سرفرازی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: پس از برنامه‌ریزی اولیه توسط امور بانوان و خانواده، دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور، نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی زنان در شش استان کشور برپا شد و استان البرز نیز به عنوان یکی از استانهای برگزار کننده میزبان سه استان تهران، سمنان و قزوین گردید.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری ادامه داد: ۲۱۱ غرفه از دستاوردهای کشاورزی، صنعتی، آشپزی، صنایع دستی و میراثفرهنگی و.. در این مجموعه برپا شده است و ۱۱۶ غرفه متعلق به استان البرز، ۱۶ غرفه استان تهران، ۱۸ غرفه استان قزوین، ۱۷ غرفه استان سمنان است و علاوه بر این غرفه های سخت کوشان نیز به دستاوردهای عشایر اختصاص دارد.

سرفرازی گفت: این نمایشگاه با همکاری مدیرعامل صندوق مهر امام رضا در استانها شکل گرفته است و شرکت کنندگان در نمایشگاه با معرفی اداره کل بانوان و خانواده استانداری از تسهیلات ۱۰ میلیونی جهت توسعه کسب و کار خود برخوردار خواهند شد.

این نمایشگاه در ایام دهه مبارک فجر به مدت یک هفته در سایت نمایشگاهی موسسه گلستان گلشهر دایر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز