خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز:

زیرساخت‌های مناسب، برای اجرای طرح زوج و فرد، درکرج وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۹۲

طرح زوج و فرد، تا پایان امسال، درکلانشهر کرج اجرا نمی‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرایی نشدن طرح زوج و فرد درکلانشهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سرهنگ همایون شریفی با اعلام این خبر گفت: هر چند در ماه های گذشته، این موضوع در نشست های مختلف اداری مطرح شد، اما به علت عدم همکاری برخی دستگاه های اجرایی، این طرح مسکوت ماند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های مناسب برای اجرای این طرح در کرج وجود ندارد، خاطرنشان کرد: یکی ازمهم ترین ابزارها برای اجرای این طرح، تجهیزات الکترونیکی است که در کرج وجود ندارد.

شریفی با اشاره به اهمیت اجرای طرح زوج و فرد، اظهار کرد: طرح های پلیس راهنمایی و رانندگی در بیشتر کشورهای جهان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و دوربین ها انجام می شود و ما باید به سمت حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: بدون شک نصب تجهیزات الکترونیکی در معابر و مناطق پرتردد از بسیاری ازمشکلات ترافیکی می کاهد و زمینه اجرای مناسب تر طرح ها را فراهم می کند.

شریفی در پایان، با بیان این مطلب که با نصب دوربین در معابر و چهار راه‌ها، تخلفات به سرعت ضبط و ثبت می شود، ابراز امیدواری کرد: با همکاری استانداری البرز شهرداری کرج هرچه زودتر شاهد خرید و نصب تجهیزات الکترونیکی کنترل ترافیک در کرج باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز