خبرگزاری کار ایران

به همت جهاد دانشگاهی استان البرز:

برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار کارکنان بهزیستی البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۸۹

پیش‌شرط توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در همه‌ ابعاد آن اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانی، توانمندی پرسنل بهزیستی ست؛ چراکه ارائه راهکارهای توانمندسازی افراد نیاز به فنون و مهارت‌های علمی دارد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ویژه پرسنل بهزیستی البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهشید منزوی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌ها با هدف آموزش تکنیک‌های توانمندسازی روانی، اجتماعی و اقتصادی ویژهٔ پرسنل شاغل در دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی اداره کل استان البرز برگزار شد.

وی افزود: پنج کارگاه آموزشی در این مرحله برگزار شد که محورهایی همچون «شناخت مفهوم توانمندسازی»، «ضرورت، اهداف، ابعاد و گروه هدف»، «شناخت روش‌ها و تکنیک‌های علمیِ شناسایی مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار»، «تکنیک‌های رفتاردرمانی برای مداخله در بحران‌های روان‌شناختی»، «توانمندسازی اجتماعی و راهکارهای تحقق آن» و «کارآفرینی و ابعاد توانمندسازی» در این کارگاه‌ها تبیین شد.

منزوی تأکید کرد: پیش‌شرط توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در همه‌ ابعاد آن اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانی، توانمندی پرسنل بهزیستی ست؛ چراکه ارائه راهکارهای توانمندسازی افراد نیاز به فنون و مهارت‌های علمی دارد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز در پایان گفت: در این کارگاه‌های آموزشی تکنیک‌هایی به افراد آموزش داده شد تا از طریق آن بتوانند در سطح خرد و با راه‌حل‌های کاربردی به توانمندسازی مددجویان خود اقدام کنند و به بحثکارآفرینی که همه‌ ابعاد توانمندسازی را پوشش می‌دهد توجه بیشتری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز