خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز خبر داد:

افتتاح اولین مرکز " دولتی " تتشخیص و درمان تخصصی سرطان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۷۱

در آغاز فعالیت این مرکز، ۹۰ بیمار از استان های تهران، البرز، گیلان و قزوین تحت پوشش درمان قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از راه اندازی شصت و دومین مرکزتخصصی تشخیص و درمان سرطان کشور دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهدی سلیمان فلاح با اعلام این خبر، افزود: این مرکز، در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان ساوجبلاغ به عنوان تنها مرکزتخصصی خدمات درمانی تخصصی استان البرز برای بیماران سرطانی فعال شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که این مرکز تخصصی، بر حسب نیاز استان البرز در قالب برنامه های تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید و با هدف کاهش هزینه های درمانی بیماران سرطانی راه اندازی شده است، گفت: برخوردار شدن استان البرز از یک مرکز تخصصی در مراحل درمان سرطان، نقش موثری در خدمات دهی به بیماران سرطانی در این استان دارد.

وی در ادامه با برشمردن مزایای راه اندازی این مرکز تخصصی سرطان گفت: ارایه خدمات درمانی به بیماران با تعرفه دولتی وعدم مراجعه بیماران به مراکز درمانی سرطان تهران از مزایای این مرکز است.

سلیمان فلاح در ادامه با بیان این مطلب که هم اکنون تجهیزات، کادر پزشکی و درمانی مرکز تخصصی سرطان در بیمارستان امام جعفرصادق(ع) فراهم شده است افزود: هزینه هر بیمار سرطانی برای یک نوبت شیمی درمانی در مراکز تهران حداقل سه میلیون ریال است در حالی که در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) ساوجبلاغ با مبلغ ناچیزی و تاحدودی رایگان انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ در پایان عنوان کرد: درآغاز فعالیت این مرکز، ۹۰ بیمار از استان های تهران، البرز، گیلان و قزوین تحت پوشش درمان قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز