خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

پتانسیل نهفته نشانه سازی استان البرز در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۸۱

یکی از دغدغه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی نشانه‌ای برای استانی است که شاهد حضور قومیت های مختلف در آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: استان البرز پتانسیل های لازم از لحاظ المان سازی برای معرفی مناطق زیبای طبیعی و گردشگری ایران اسلامی را در سطح جهانی دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی، روز پنج شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره عکس طبیعت(سرو یکم) که با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: یکی از دغدغه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی المانی برای استانی است که شاهد حضور قومیت های مختلف در آن هستیم.

وی اظهار داشت: ما در استان البرز شاهد طبیعتی هستیم که تمام طبیعت ها را از کویر تا دامنه های سرسبز و جنگل را در خود جای داده است و پتانسیل لازم برای المان سازی در سطح جهانی را دارا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس طبیعت استان البرز یادآورشد؛ این جشنواره با استقبال خوب هنرمندان مواجه شد که با ارسال بیش از یک هزار قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره امکان خوبی برای معرفی طبیعت بسیار زیبای استان فراهم شد و همچنین نشان از حضور هنرمندانی خلاق در این استان است.

حسینی کاشانی همچنین به برگزاری نمایشگاه عکس این جشنواره و رونمایی از کتاب این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: از بهترین اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره یک تمبر یادبود تهیه شده است که از آن نیز رونمایی می شود.

وی در پایان افزود: همواره شعار ما گام برداشتن با تدبیر در دولت تدبیر و امید بوده تا امید را دل های هنرمندان زنده نگه داریم و امید داریم در این مسیر پرنشیب رهرو خوبی باشیم.
'
علی جنتی، در رأس هیاتی به همراه محمد مهدی احمدی، مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز(پنج شنبه) برای حضور در برنامه های فرهنگی استان به البرز سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز