خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای ترافیک استان البرز خبر داد:

ایستگاه قطار ریل باس هشتگرد – تهران راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۲۶

ایستگاه ریل باس راه آهن هشتگرد کرج – تهران با حضور معاون مسافری شرکت راه آهن و مسئولان استانی و شهرستان نظرآباد گشایش یافت.

دبیر شورای ترافیک استان گفت: ایستگاه ریل باس راه آهن هشتگرد کرج – تهران با حضور معاون مسافری شرکت راه آهن و مسئولان استانی و شهرستان نظرآباد گشایش یافت.

به گزارش ایلنا در کرج، مجتبی عسگری با اعلام این خبر مطلب گفت: قطار ریل باس هشتگرد - تهران با هدف سهولت در جابجایی مسافران راه اندازی شد. در این ایستگاه، بخشی از مسافران شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآبادو طالقان و حتی آبیک که قصد مسافرت به کرج و تهران را داشته باشند از طریق این قطار‌ها جا به جا می‌شوند که این امر نیز در کاهش ترافیک آزاد راه قزوین – کرج و جاده قدیم نقش بسزایی دارد.

عسگری افزود: مسافران شهرستان‌های مذکور می‌توانند برای استفاده از این وسیله نقلیه عمومی راس ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح، ۶:۱۰ دقیقه، ۸:۴۵ دقیقه عصر در ایستگاه راه آهن، هشتگرد حاضر شوند همچنین ساعت برگشت قطار‌ها از تهران به سمت هشتگرد ۷:۰۵ دقیقه صبح، ۱۵:۳۰ دقیقه، ۱۶:۳۰ دقیقه و ساعت ۱۹ عصر تعیین شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به ساخت حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد و انتقال بخشی از جمعیت سرریز تهران و کرج به غرب استان البرز قطعا خدمت رسانی از طریق شبکه ریلی نقش موثری در تعدیل ترافیک منطقه خواهد داشت.

عسگری با بیان اینکه دو قطار ریل باس دیگر نیز به صورت روزانه ساعت ۵:۱۰ دقیقه صبح از کرج به سمت هشتگرد حرکت می‌نماید، افزود: مجموعا روزانه ۱۰ رام قطار در این مسیر به صورت رفت و برگشتی، مسافران گرامی در این مناطق را جا به جا خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز