خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی سیمین دشت:

حفظ سطح اشتغال موجود در البرز، واجب تر از توسعه صنایع جدید است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۷۷

مشکل تامین سرمایه در گردش، مهم‌ترین دغدغه صنایع تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان است.

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی سیمین دشت، با بیان این مطلب که هم اکنون بسیاری از صنایع استان، با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: حفظ اشتغال موجود در صنایع استان امری ضروری ست.

به گزارش ایلنا در کرج، علی فراهانی، با بیان این مطلب در جلسه شورای اشتغال استانداری البرز افزود: در طرح‌های حمایتی از صنایع استان، می‌بایست حفظ سطح اشتغال موجود، ضروری‌تر از توسعه صنایع جدید در این استان دیده شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که مشکل تامین سرمایه در گردش، مهم‌ترین دغدغه صنایع تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان است، بیان داشت: هم اکنون بسیاری از بنگاه‌های تولیدی استان، با یک سوم ظرفیت اسمی خود مشغول به فعالیت هستند که اگر مشکلات تامین سرمایه در گردش این واحد‌های تولیدی به موقع مرتفع نشود، آینده فعالیت بسیاری از این واحد‌ها، دچار مخاطره خواهد شد.

این کارآفرین استان البرز، در ادامه، با انتقاد شدید از عدم حمایت دولت، از تولیدات داخلی اظهار داشت: در حال حاضر، مسئله مهم و یکی از مشکلات اساسی واحدهای تولیدی کشور، خاصه استان البرز، علاوه بر اخذ تسهیلات برای سرمایه در گردش، عدم حمایت دولت، در موارد مترتب تولید و خاصه جلوگیری از واردات بی‌رویه، مخصوصا، در حوزه صنعت خودرو است.

وی در پایان، خواستار تنفس ۲ ساله بانک‌ها به واحد‌های تولیدی، در باز پرداخت تسهیلاتشان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز