خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی انتظامی و امنیتی استاندار البرز عنوان کرد:

تدوین بسته سلامت روستاهای البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۸۱

براین اساس دستگاههای اجرایی باید پس از مطالعه دقیق و جامع مشکلات بهداشتی را رصد کرده و با بررسی در کارگروه مربوطه تلاش های خود را برای رفع آنها بکارگیرند.

معاون سیاسی انتظامی و امنیتی استاندار البرز بر ضرورت رسیدگی به وضعیت بهداشتی روستاهای استان تأکید کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا طرح های ویژه ای را در قالب بسته های سلامت به کارگروه امنیت و سلامت غذایی آورند، ضرورت نظارت بر عرضه لباس های دست دوم از دیگر موضوعات مورد تأکید در این نشست بشمار می رفت.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الله ملاصالحی، در کارگروه امنیت و سلامت غذایی البرز با بیان این مطلب افزود: براین اساس دستگاههای اجرایی باید پس از مطالعه دقیق و جامع مشکلات بهداشتی را رصد کرده و با بررسی در کارگروه مربوطه تلاش های خود را برای رفع آنها بکارگیرند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بهداشتی استان البرز نباید معطوف به شهرها شود ادامه داد: این طرح مهم در روستاهای البرز نیز باید اجرایی شود و مدیران شهرستان های این استان نیز باید همکاری لازم را دراین زمینه به خرج دهند.

لباس های دست دوم به عنوان معضلی اجتماعی از دیگر موضوعاتی بود که معاون استاندار البرز به آنها پرداخت و افزود: تیم نظارتی و بهداشتی با بررسی بیشتر باید وضعیت آلوده بودن یا نبودن این لباسها را به جد دنبال کند.

وی تاکید کرد: بی توجهی به این امر مهم سلامت عموم را به خطر می اندازد و آسیب های جبران ناپذیری را برای احاد مردم به همراه می آورد.

ضرورت نظارت بهداشتی بر مراکز تفرجگاهی و بین راهی وارتقاء سرانه های درمانی در مناطق حاشیه نشین از دیگر محورهای این نشست بشمار می رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز