خبرگزاری کار ایران

در بازدید معاون وزیر راه از قطعه ۲ و ۳ آزاد راه شهید همت مطرح شد:

۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع معرضین بزرگراه همت

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۳۷

با توجه به اینکه پروژه شهید همت از پروژه های ملی کشور است نگاه دولت برای اتمام این پروژه به صورت ویژه است / با ساخت قطعات ۲ و ۳ آزاد راه شهید همت ترافیک محور تهران - کرج، به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در راس هیاتی از قطعات ۲ و ۳ آزاد راه شهید همت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا در کرج، مدیر روابط عمومی شورای حمل و نقل استان البرز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه پروژه شهید همت از پروژه های ملی کشور است نگاه دولت برای اتمام این پروژه به صورت ویژه است.

حسین رحمت پور در ادامه افزود: در این بازدید که حسن احمدی معاونت ساخت و توسعه آزاد راه ها؛ باقرنیا مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز؛ واحدی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و پیرنون مدیریت ساخت و توسعه راه های استا ن البرز حضور داشتند روند ساخت قطعات ۲ و۳ بررسی شد.

وی بیان داشت: مهمترین مشکل پیش رو قطعات ۲ و ۳ شهید همت، معارضین است که برای رفع آن نیاز به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ساخت قطعات ۲ و ۳ آزاد راه شهید همت ترافیک به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

در حال حاضر قطعه یک و قسمتی از قطعه ۲ آزاد راه شهید همت تا گرمدره در استان البرز زیر بار ترافیک رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز