خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره راه و شهر سازی گچسر:

کلیه راه های روستایی البرز، به غیر از محور شمشک به دیزین باز است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۰۲

از هموطنانی که قصد عبور از این محور کوهستانی را دارند توصیه می شود با تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ، پتو، غذا های آماده و کنسروی همراه داشته و همچنین از سلامت برف پاکن و سیستم بخاری خودرو های خود اطمینان حاصل کنند.

سرپرست اداره راه و شهر سازی گچسر از انسداد محور شمشک به دیزین خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، آرمان خاقانی با اعلام این خبر افزود: هم زمان با بارش برف در محور چالوس، که از روز پنج شنبه در این محور آغاز شده و تا اوایل روز شنبه هم ادامه پیدا کرد با تلاش فراوان عوامل پر تلاش راهداری جاده نمک پاشی و برف روبی شد که هم اکنون کلیه راه های روستایی به غیر از محور شمشک به دیزین باز است.

سرپرست اداره را و شهرسازی گچسر گفت: از هموطنانی که قصد عبور از این محور کوهستانی را دارند توصیه می شود با تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ، پتو، غذا های آماده و کنسروی به همراه داشته و همچنین از سلامت برف پاکن و سیستم بخاری خودرو های خود اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان بیان داشت: شماره تلفن ۱۴۱ و ۳۳۵۰۰۰۰۵ آمده پاسخگویی به هموطنان در خصوص وضعیت راه های استان است.

گفتنی ست این روزها بارش برف که تمامی کشور را فرا گرفته محور کرج - چالوس را هم سفید پوش کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز