خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز خبر داد:

کشف ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۰۶

قاچاق سیگار به صورت جزئی و عمده در استان رواج داشته که با سیاست های بازدارنده فعلی کمیسیون مبارزه با قاچاق در استان، این روند به نحو محسوسی کاهش داشته است

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از کشف هفتصدهزار لیتر سوخت قاچاق و ساماندهی فرایند توزیع فراورده‌های نفتی و سوخت در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد صفری با اعلام این خبر افزود: طرح بازدید میدانی از مراکز دریافت سهمیه فراورده‌های نفتی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در دستور کار قرارگرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در تشریح روند فرایند اجرای این طرح افزود: بر اساس مفاد این طرح، مراکزی که بالای ۶ هزار لیتر سهمیه دریافت می‌کنند، توسط گروهی متشکل از نمایندگان شرکت نفت، دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، نماینده صنعت و معدن، نماینده جهاد کشاورزی و امور آب، فرایند سوخت‌های سرگردان را که ناشی از سهمیه اضافه است مورد پایش و بازدید می‌دانی قرار می‌دهند.

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز تأکید کرد: این روند موجب رواج قاچاق سوخت در استان خواهد شد، به همین منظور نیز از ابتدای سال جاری هفتصدهزار لیتر سوخت قاچاق کشف و به انبارهای شرکت پخش بازگردانده شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در ادامه روند فعالیت‌های این مرکز را در استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان البرز طی سال ۹۲، با اجرای سیاست‌ها، رتبه بر‌تر را در مبارزه با قاچاق سیگار کسب کرده است.

وی افزود: قاچاق سیگار به صورت جزئی و عمده در استان رواج داشته که با سیاست‌های بازدارنده فعلی کمیسیون مبارزه با قاچاق در استان، این روند به نحو محسوسی کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز