خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد:

لزوم استفاده از افراد توانمند و تربیت مدیران بومی در بدنه مدیریتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۱۸

تکریم ارباب رجوع و ادای حقوق شهروندی در دستور کار مدیران و مسئولان استان البرز قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در جلسه شورای اداری با تأکید بر ضرورت استفاده از نیروهای توانمند استان گفت: به مدیران ارشد توصیه می‌شود که افراد توانمند و بومی استان را در کنار خود آموزش داده و به عنوان مشاوران، از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی با بیان این مطلب در «سومین جلسه شورای اداری استان» اظهار داشت: توصیه ما این است که نیروهای توانمند بومی به جهت اشراف بر مسائل و مشکلات استان، در کنار مدیران استانی بعنوان مشاور ارائه طریق کنند تا سرمایه‌های استان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ضعف تربیت مدیران را نیز از جمله آسیب‌ها خواند و افزود: تربیت مدیران باید در دستور کار قرار گیرد، مدیران باید افرادی که صلاحیت و قابلیت دارند را تحت آموزش قرار داده و از آن‌ها عنوان مشاور و معاون استفاده کنند.

امام جمعه کرج در ادامه بیان کرد: نباید مساجد را از یاد برد، البرز با داشتن مجموعه‌ای از مساجد تشکیل شورای رسیدگی و سیاست گذاری به امور مساجد را در دستور کار قرار داده است و از این پس کلیه مساجد استان به منظور وحدت رویه، زیر نظر این شورا ادامه فعالیت خواهد داشت.

وی در ادامه، با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: یکی از زینت‌های انسان کتاب است و آدمی را آراسته و زیبنده به اخلاق می‌سازد.

امام جمعه کرج، کتاب را بهترین ساخته بشر و مظهر تمدن و تمدن سازی دانست و گفت: یکی از برنامه‌هایی که همه مدیران باید به آن توجه کنند؛ مسئله کتابخوانی و توسعه کتاب است.

وی در ادامه تصریح کرد: بحثنذر و وقف کتاب بایستی در استان انجام شود و کتاب‌های ارزان تولید و در جامعه در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کرج، در محور دیگری از سخنان خود به فرازهایی از وصیت نامه رسول اکرم(ص) به اصحاب خود اشاره کرد.

امام جمعه کرج در ادامه ضمن اشاره به سالگرد وفات علامه طباطبایی ایشان را از جمیع جهات فقهی دانست که منبعی متقن در تفسیر المیزان است.

وی افزود: ایشان شخصیت بی‌نظیری بود و ابتکاراتشان آیه مباهله اثبات عصمت صدیقه طاهره است و مدرسه حجتیه قم را نیز طراحی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید خدمتگذار آنان باشیم؛ اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع و تلاش در راستای تحقق این مهم در ادارات بایستی در اولویت مدیران قرار گیرد.

امام جمعه کرج گفت: خوشبختانه استاندار البرز این موضوع را به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرده و علاوه بر این مدیران نیز زمانی را برای دیدار‌های خودشان معین کنند چرا که این کار باعثتعامل در مجموعه می‌شود.

وی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع به عنوان اصل در برنامه ریزی‌ها اعمال شود و تا کار مردم با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کرج همچنین عقل مداری و تدبیرنگری در امور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:: قوای عقل همواره موجب جلوگیری از تخطی و بروز خطا و گناه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنانش به آیه ۷ سوره کهف اشاره کرد و افزود: هر چیزی را در روی زمین است زینت زمین قرار دادیم اما انسان کم خرد هر چیزی را زینت خودش می‌داند و برای بدست آوردن آن تلاش می‌کند، از جمله پست و مقام و… در حالی که زینت انسان به عقل و درک او از حقایق عالم است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه زینت انسان به عقل و درک او از حقایق عالم است، گفت: باید خود را به زینت‌های الهی و اخروی مزین ساخته و دچار اشتباه نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در جلسه شورای اداری برضرورت تکریم ارباب رجوع و ادای حقوق شهروندی از سوی مدیران و مسئولان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز