خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز:

بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال، ارزش ریالی پرونده های مکشوفه قاچاق کالا و ارز استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۵۳

استان البرز در ردیف چهار استان برتر کشور در زمینه مبارزه با قاچاق سیگار قرار دارد.

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز ضمن اشاره به برنامه های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت: البرز در جایگاه چهار استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق سیگار قرار دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد صفری با بیان این مطلب به محوری ترین برنامه های دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های این دبیرخانه، نظارت بر فرایند مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و افزایش توان شخصی نیروهای اجرایی و دستگاه های فعال در مبارزه بخصوص بازرسان است.

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ضمن برشمردن اقدامات دستگاه های فعال در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مجموع ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده تا به اکنون را بیش از یکصد و پنجاه پرونده میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ضمن برخورد با عاملان عمده و خرد سیگار و قاچاق، پیامدهای ناهنجار و منفی کالای قاچاق، از کلیه جوانب امر در قالب برنامه های ویژه ای را در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

صفری خاطر نشان کرد: با تلاش های انجام شده در این حوزه، استان البرز در ردیف چهار استان برتر کشور در زمینه مبارزه با قاچاق سیگار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز در ادامه از برگزاری نشست تخصصی ویژه بازرسان قاچاق کالا و ارز نیز خبر داد و افزود: این نشست نیمه دوم آذرماه با شرکت بازرسان دستگاه های عضو این کمیسیون، یک روز کاری در استانداری البرز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز