خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تکلیف احداثبیمارستان ایمن البرز تا پایان هفته تعیین شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۳۳

تا پایان هفته جاری با اختصاص زمین و جانمایی مناسب، فرایند ایجاد بیمارستان ایمن البرز در استان، تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار البرز احداثبیمارستان ایمن، به‌عنوان معین پایتخت در این استان را یکی از عمده اولویت‌ها در حوزه پدافند غیرعامل دانست و گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده تا پایان هفته جاری با اختصاص زمین و جانمایی مناسب، فرایند ایجاد این بیمارستان در استان، تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل جلسه مشترکی به ریاست طهایی استاندار البرز، مدیرکل پدافند غیرعامل و اعضای شورای پدافند غیرعامل استان در سالن شش ضلعی استانداری تشکیل شد.

یکی از محورهای مهم در این نشست به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سرانه‌های بیمارستانی اختصاص داشت، موضوع مهمی که به نوعی ارتباطی مستقیم با حوزه پدافندغیرعامل در بحران‌ها و حوادثغیرقابل پیش بینی دارد.

سیدحمیدطهایی استاندار البرز با بیان اینکه در استان البرز ۲ میلیون و نیم جمعیت وجود دارد و با کمبود ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی مواجه هستیم، گفت: تعیین تکلیف احداث۲ بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی در دستور کار استانداری قرار دارد و با مذاکرات انجام شده بین معاونت عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی استان تعین تکلیف وضعیت احداثاین دو بیمارستان با اختصاص زمین مورد نیاز از سوی راه و شهرسازی باید در دستور کار قرار گیرد و تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف نهایی شود.

وی افزود: یکی از این دو بیمارستان که تحت عنوان بیمارستان ایمن از آن یاد می‌شود، در مکانی بین دو استان تهران و البرز قرار خواهد داشت و در صدد آن هستیم که با پیگیری‌ها این بیمارستان در محدوده استان البرز احداثشود.

بنابه اظهارات درفشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، گرمدره کرج نخستین گزینه در احداثبیمارستان ایمن در البرز است و با اتفاق نظر ۱۰۰ درصدی وزارت بهداشت و درمان اتفاق نظر مشترکی در این خصوص وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز