خبرگزاری کار ایران

ستاد تدابیر وی‍ژه استانداری:

بررسی ۱۸ واحد تولیدی البرز توسط ستاد تدابیر ویژه استانداری

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۲۲

ستاد تدابیر وی‍ژه استانداری، با حضور استاندار و مدیران اقتصادی استان مشکلات برخی از واحدهای تولیدی برای تامین نقدینگی، استمهال و امهال معوقات تسهیلات دریافتی از بانک ها را بررسی کرد.

ستاد تدابیر وی‍ژه استانداری، با حضور استاندار و مدیران اقتصادی استان، مشکلات برخی از واحدهای تولیدی برای تامین نقدینگی، استمهال و امهال معوقات تسهیلات دریافتی از بانک‌ها را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، «سید حمید طهایی» روز یکشنبه در نشست این ستاد که در محل استانداری برگزار شد، گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی البرز به صورت متمرکز بررسی و پیگیری می‌شود.

وی تشکیل ستاد تدبیر ویژه را یکی از گام‌های بلند استان البرز درحوزه اقتصادی خواند و افزود: این ستاد با تشکیل نشست‌های ماهیانه با صاحبان صنایع در استان زیر یک سقف مطالبات و دغدغه‌های فرا رو آن‌ها را پیگیری می‌کند.

طهایی اظهارداشت: صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی تمام سرمایه خود را در این حوزه گذاشتند و با تمام مشکلات یک دهه گذشته علاوه بر ادامه تولید، اشتغال را نیز حفظ کرده‌اند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان البرز بر حل مشکلات صاحبان صنایع و تولید کنندگان از سوی مدیران استان با اتخاد تدابیری ویژه تاکید کرد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه دولت یازدهم در کنترل نرخ ارز توفیقات خوبی داشته است، افزود: امیدواریم با ارائه بسته‌ای که دولت به منظور خروج از رکود تدوین کرده است و تصویب در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان حل شود.

طهایی خاطرنشان کرد: باید در درون استان نیز واحدهای تولیدی به سمت و سوی هماهنگی با این بسته پیش بروند.

وی گفت: بخشی از مشکلات مربوط به بدهی‌هایی است که واحدهای تولیدی به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی از جمله بانک‌ها، تأمین اجتماعی و سازمان مالیاتی دارند.

استاندار البرز افزود: خوشبختانه تاکنون با مساعدت و همراهی سیستم بانکی بخش زیادی از مشکلات واحدهای تولیدی در پرداخت معوقاتشان به بانک‌ها برطرف شده است.

طهایی با اشاره به جلسات متعددی که دستگاه‌های مختلف در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می‌کنند، گفت: با تمرکز در این حوزه می‌توانیم زود‌تر و بهتر به نتیجه برسیم.

وی یاد آور شد: پیش بینی ما این است که در چنین فرآیندی قادر خواهیم بود حجم قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی استان را برطرف کنیم.

در این نشست که معاون برنامه ریزی استاندار البرز، رئیس صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، روسای عامل بانک‌های استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمعی از کارفرمایان و صاحبان صنایع نیز حضور داشتند، برخی واحدهای صنعتی مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مشکلات ۱۸ واحد تولیدی بصورت ویژه بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز