خبرگزاری کار ایران

کشاورزی و مدیریت منابع آبی، اولویت سومین همایش ملی ارتباط صنعت و دانشگاه استان البرز است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۹۴

این همایش می‌بایست با سطح بالاتری نسبت به همایش‌های گذشته برگزار شود و تنها در حد ارائه مقاله و صرف برگزاری، باقی نماند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز، از تثبیت و قطعی شدن زمان برگزاری سومین همایش ملی صنعت و دانشگاه در اواخر بهمن ماه امسال در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین طوسی، در دومین جلسه توجیهی، هماهنگی و هم اندیشی برگزاری سومین همایش ملی ارتباط صنعت و دانشگاه که با حضور جمعی از رئسای مراکز دانشگاهی و پژوهشی و همچنین تعدادی از صاحبان صنایع استان البرز در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته شورای سیاست‌گذاری برگزاری این همایش در محل اتاق البرز، با اتاق ایران، قطع به یقین این همایش در روزهای «۲۸ و ۲۹ بهمن ماه» امسال در استان البرز برگزار می‌شود.

وی در ادامه این جلسه، با بیان این مطلب که می‌بایست از تجارب برگزاری دو همایش گذشته، در استان‌های یزد و کرمان برای ارتقا و بالا بردن سطح کیفی همایش استان البرز استفاده کنیم، افزود: این همایش می‌بایست با سطح بالاتری نسبت به همایش‌های گذشته برگزار شود و تنها در حد ارائه مقاله و صرف برگزاری، باقی نماند.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که در این همایش می‌بایست به دنبال آن باشیم تا سدهای بین صنعت و دانشگاه برداشته شود، اظهار کرد: علاوه بر حضور مراکز صنعتی و علمی در این همایش، از حضور تجار و بازاریان هم در جهت شناخت بیشتر از صنعت و تجاری سازی طرح‌های علمی و پژوهشی، استقبال خواهیم کرد.

طوسی در ادامه با اعلام این مطلب که از اکثر مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های کشور و حتی سراسر دنیا، برای حضور در این همایش، دعوت خواهیم کرد، بیان کرد: مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان، می‌توانند مقالات و همچنین اختراعاتی را که قابلیت تجاری سازی و عملیاتی شدن دارند شرکت دهند.

وی در ادامه، با بیان اولویت‌های ارائه مقالات و همچنین تجاری سازی و بومی سازی اشتغال مولد در استان البرز خاطر نشان کرد: بحثکشاورزی و مدیریت منابع آبی، به دلیل برخورداری این استان، از موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی، پتانسیل و استعداد کشاورزی می‌تواند از محورهای اصلی برگزاری این همایش باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه، پارک علم و فناوری استان البرز، دانشگاه خوارزمی، بنیاد نخبگان البرز، پژوهشگاه مواد و انرژی، دانشگاه علمی - کاربردی استان البرز، گروه صنعتی زر، گروه ماموت، گروه مپنا، دانشگاه آزاد اسلامی کرج و همچنین تعداد دیگری از مراکز علمی - پژوهشی و صنعتی استان، به منظور مشارکت در برگزاری سومین همایش ملی ارتباط صنعت و دانشگاه استان البرز اعلام آمادگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز