خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حل مشکلات صنایع در دستور کار استانداری البرز

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۵۰

افزایش سهم تولیدات در چرخه اقتصادی کشور جهت اجرایی ساختن راهبردهای اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیازهای بومی در استان مهم ترین اهداف بازدیدها از صنایع استان است.

استاندار البرز به صاحبان صنایع استان اطمینان خاطر داد که ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در صدد رفع آنها برآید.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی در بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ، با اشاره به اینکه سلسله بازدیدها از صنایع ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی در این بازدیدها رصد و بررسی مسائل و مشکلات موجود و رفع موانع بشمار می رود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات صنایع در دستور کار استانداری البرز قرار دارد، به برخی از دغدغه های صاحبان صنایع در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: سرمایه درگردش، گرانی مواد اولیه و طولانی شدن پروسه صدور برخی مجوزها از عمده دغدغه های موجود در این بازدیدها بود و ضرورت رفع این موانع به جد وجود دارد.

طهایی تأکید کرد: افزایش سهم تولیدات در چرخه اقتصادی کشور جهت اجرایی ساختن راهبردهای اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیازهای بومی در استان مهم ترین اهداف بازدیدها از صنایع استان است.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به صورت پراکنده فعالیت دارند، ایجاد زیرساخت ها را از برنامه های در دستور کار برشمرد.

شایان ذکر است، در حال حاضر حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز