خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی البرز:

روند اجرایی طرح سرشماری کشاورزی در البرز به خوبی پیش می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۹۸

تمام تمهیدات لازم برای اجرای سرشماری پیش بینی شده و روند اجرایی آن در این استان به خوبی پیش می‌رود.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی در البرز گفت: تمام تمهیدات لازم برای اجرای سرشماری پیش بینی شده و روند اجرایی آن در این استان به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی با بیان این مطلب در سومین روز اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان البرز اظهار داشت: معمولا نخستین روزهای سر شماری به دلیل آشنا نبودن ماموران آمارگیر با حوزه سرشماری در نحوه ارائه سوالات و ثبت پاسخ‌ها عملیات اجرایی به کندی صورت می‌گیرد ولی در استان البرز روند اجرایی در این مدت مطلوب بوده است.

وی روش اصلی جمع‌ آوری آمار کشاورزی را مصاحبه ماموران آموزش دیده با بهره‌برداران کشاورزی عنوان کرد و گفت: اطلاعات جمع‌آوری شده در قالب گزارشات آماری در اختیار برنامه‌ریزان قرار می‌گیرد.

وی گفت: ماموران آمارگیر، کار‌شناسان فنی اجرایی و معاونین فنی آموزشی به ویژه فرمانداران که مدیران اجرایی سرشماری کشاورزی در استان هستند کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند.

قائمی از آمارگیران خواست در زمینه دریافت اطلاعات حوصله به خرج دهند و ادامه داد: بر اساس چارچوب‌های آماری حاصل از سرشماری عمومی کشاورزی طرح‌های نمونه‌گیری متعدد برای تامین نیازهای آماری بخش کشاورزی آماده و اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز