خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان البرز:

مدیریت پسماند زباله و پلاستیک، عمده دغدغه زیست محیطی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۸۴

تشکیل کارگروهی متشکل از جهاد کشاورزی، محیط زیست، شهرداری و فرمانداری در شهرستان طالقان بمنظور ایجاد زباله سوز در این شهرستان طالقان

مدیرکل محیط زیست استان البرز با بیان اینکه در مدیریت پسماند زباله هنوز عقب هستیم، گفت: مدیریت پسماند زباله و پلاستیک عمده دغدغه زیست محیطی شده است.

به گزارش ایلنا در کرج، محمدی با بیان این مطلب در حاشیه پانزدهمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان البرز بیان داشت: تولید روزانه حجم قابل توجهی از زباله و پلاستیک در محیط زیست به دغدغه ای فراگیر تبدیل شده است.

وی در ادامه در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه گفت: رایزنی جذب سرمایه گذار در تولید کمپوست از جمله محورهای این نشست بشمار می رفت.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در کل استان وضعیت مدیریت پسماند و زباله به نقطه آرمانی خود نرسیده است از تشکیل کارگروهی متشکل از جهاد کشاورزی، محیط زیست، شهرداری و فرمانداری در شهرستان طالقان بمنظور ایجاد زباله سوز در شهرستان طالقان خبر داد.

محمدی در پایان، کمبود آگاهی عمومی و فرهنگسازی مردم را محوری ترین اصل در مدیریت زباله در محیط زیست برشمرد و تصریح کرد: با آموزش شهروندان می توان زمینه فرهنگسازی را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز