خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز معین استان تهران در بحران هاست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۸۷

در صورت بسترسازی و تکمیل تجهیزات، البرز نه تنها در رفع مشکلات داخلی استان که می تواند پشتیبان تهران نیز در حوادثباشد، کما اینکه به جهت موقعیت جغرافیایی و طبیعی، در حال نیز بار ترافیکی تهران را نیز هدایت می کند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان البرز با بیان اینکه همجواری البرز به پایتخت زمینه ساز معین بودن این استان در بحران ها و حوادثاست، گفت: برای این پشتیبانی نیازمند تأمین امکانات و تجهیزات در حوزه مدیریت بحران هستیم.

به گزارش ایلنا در کرج، استاندار البرز، درجلسه «شورای هماهنگی مدیریت بحران استان» اظهار داشت: البرز در سایه تهران زیر بار مشکلات است و در این مسیر نگاه ویژه دولت را در تمامی ابعاد می طلبد.

استاندار البرز با بیان اینکه نزدیکی البرز به پایتخت، قابلیت معین تهران بودن را در مدیریت بحران فراهم آورده است؛ گفت: این استان برای معین بودن در حوادثو بحران ها باید ابزار و امکانات نیز داشته باشد.

وی افزود: در صورت بسترسازی و تکمیل تجهیزات، البرز نه تنها در رفع مشکلات داخلی استان که می تواند پشتیبان تهران نیز در حوادثباشد؛ کما اینکه به جهت موقعیت جغرافیایی و طبیعی، در حال نیز بار ترافیکی تهران را نیز هدایت می کند.

طهایی در ادامه پیشگیری و آموزش را نیز دو عنصر کلیدی در مدیریت حوادثدانست و تصریح کرد: این مهم باید به عنوان اصلی ترین اولویت ها در دستور قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان البرز، همچنین با اشاره به برخی از مشکلات استان در حوزه بحران، از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز خواستار رسیدگی به برخی موانع و خلاء های موجود بود.

طهایی موضوع قطع آب صنایع و استفاده از آن در بخش مصرف را به عنوان یکی از مشکلات موجود برشمرد و افزود: تأمین آمبولانس، استقرار پایگاه های اروژانس، امداد و نجات در جاده ها، پدبالگرد، امداد هوایی، اتوبوس مجهز به بیمارستان سیار، ست نجات خودرو، تجهیز سدها به تجهیزات غواصی نجات و… به عنوان کمبودهای حوزه مدیریت بحران در این استان بشمار می رود که انتظار تأمین آنها وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز