خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل ارشاد استان البرز صورت گرفت:

آغاز به کار مجدد سینما تئاتر پارک چمران کرج

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۷۶

در حال حاضر هیچ اعتباری برای اداره تنها سینما تئاتر متعلق به ارشاد استان البرز وجود ندارد.

در حال حاضر زیرساخت‌های این مجموعه از جمله وضعیت صندلی و نور و… در شرایط نامساعدی قرار دارد.

به گزارش ایلنا در کرج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در مراسم بازگشایی مجدد سینما تئا‌تر ارشاد گفت: این مجموعه از سال ۱۳۷۵ در پارک شهید چمران کرج افتتاح شد که این مجموعه از سال ۷۵ تا ۸۸ رونق بسیاری داشت اما از سال ۸۸ به بعد به دلیل بروز برخی مشکلات و بی‌مهری‌ها فعالیتش متوقف شد.

سید موسی حسینی کاشانی در ادامه افزود: امروز فعالیت این مجموعه بدون هیچ اعتباری از سر گرفته شد تا اراده و دغدغه اهالی هنر برای توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان بار دیگر به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: البته مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برنامه منسجمی برای افزایش امکانات این سینما تئا‌تر دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قول‌های مساعدی برای تخصیص اعتبار به این مجموعه داده است.

حسینی کاشانی در ادامه ابراز داشت: بنا شده به جز برنامه‌های مستمر اجرای تئا‌تر و فیلم‌های به روز در این مجموعه، فیلم‌هایی که برای برخی از مخاطبان خاطره انگیز است نیز نمایش داده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: بسیاری از بزرگسالان امروز دوست دارند فیلم‌های مورد علاقه دوران کودکی خود از جمله شهر موش‌ها، خواهران غریب و… را دوباره در سالن سینما تماشا کنند.

این مسوول در اادامه ابراز امیدواری کرد: هر چند در حال حاضر زیرساخت‌های این مجموعه از جمله وضعیت صندلی و نور و… در شرایط نامساعدی قرار دارد اما امید است با حمایت‌های خیرین و اهالی هنر، این شرایط در کوتاه‌ترین زمان تغییر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز