خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبر داد:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی البرز در راه‌اندازی مراکز درمانی بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۸۲

البرز نیازمند مشارکت بخش دولتی و خصوصی برای توسعه امکانات درمانی است / ظرفیت‌های نرم افزاری لازم برای توسعه بخش درمانی البرز فراهم است.

نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی و استانداری البرز با بخش خصوصی مجری ساخت بیمارستانی در سالن جرجانی ستاد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، در نشست مشترک این دانشگاه علوم پزشکی البرز با استانداری که با هدف مشارکت بیشتر بخش دولتی و بخش خصوصی در ساخت و راه اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی در استان البرز به ویژه شهرستان کرج و فردیس تشکیل شده بود بر آمادگی کامل برای تشکیل کمیته‌ای در این زمینه از سوی اعضا تاکید شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با ارائه گزارشی از وضعیت درمانی و میزان تخت‌های بیمارستانی موجود گفت: استان البرز با توجه به جمعیت موجود نیاز به راه اندازی ۳۰۰۰ تخت بیمارستانی دیگر را دارد تا با استاندارد‌ها در بخش درمان هم خوانی داشته باشد.

حمید درفشی در ادامه افزود: ظرفیت‌های نرم افزاری لازم برای توسعه بخش درمانی با وجود بیش از ۲۵۰۰ پزشک عمومی و ۷۰۰ پزشک متخصص و فوق متخصص و همچنین ۲۰ کارخانه دارو سازی و بیش از ۷۰۰ کارخانه مواد غذایی و بهداشتی آرایشی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه واحد‌های درمانی در استان، نیاز به همکاری و مشارکت بخش خصوصی دارد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز به عنوان یک مشاور و راهنمای امین همراه بخش خصوصی برای راه اندازی مراکز درمانی خواهد بود.

وی در پایان اطمینان داد: دانشگاه در اخذ مجوز‌های لازم برای ساخت مراکز درمانی و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مربوطه از جمله استانداری و شهرداری بهترین همکاری و مساعدت را با بخش خصوصی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز