خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

غنی‌سازی اوقات فراغت، اقدامی نرم افزاری در مقابله با تهاجم فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۶۷

غفلت ورزیدن از ساعت و وقت آزاد جوانان با توجه به تهاجم‌های فرهنگی دشمنان، خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه می‌آورد.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان اقدامی نرم و راهکاری مهم برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش ایلنا در کرج، بی‌بی عصمت سرفرازی در آیین اختتامیه برنامه فرهنگی ترییتی اردوگاه های خانوادگی دانش آموزان دختر تحت پوشش کمیته امداد البرز و گلستان که با حضور مادرانشان برگزار شد، اظهار داشت: تبیین برنامه‌ها و توجه به نیازهای نوجوانان و جوانان در فصل تابستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، گفت: برنامه‌ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای شکوفا کردن استعدادها و توانمندی‌های جوانان و نوجوانان در اوقات فراغت، یکی از مهم‌ترین مواردی است که همواره باید به آن توجه کرد.

سرفرازی گفت: غفلت ورزیدن از ساعت و وقت آزاد جوانان با توجه به تهاجم های فرهنگی دشمنان خسارت های جبران ناپذیری را به همراه می آورد.

وی گفت: شایسته است که از کمیته امداد به خاطر اقدامات مهمی که طی سال های اخیر در اوقات فراقت جوانان داشته تقدیر و تشکر کنم.

سرفرازی در ادامه تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم این نهاد در غنی سازی اوقات فراغت جوانان بهره گیری از ظرفیت نهاد تاثیرگذار خانواده در کنار فرزندان برای غنی سازی اوقات فراغت و تعلیم است.

وی اضافه کرد: امروز نیز شاهد قرار گرفتن مادران در کنار دختران در آیین های فراغت و تفریح جوانان زیر پوشش کمیته امداد هستیم که همسویی بیشتر را بین آنان فراهم می کند.

سرپرست اوقات فراغت دانش آموزان را حساس ترین و ارزشمندترین زمان زندگی این قشر دانست و یادآورشد: به کارگیری تمام ظرفیت ها در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای نیازهای معنوی، فرهنگی، آموزش و مهارتی آنان امری ضروری است.

به گفته وی این امر تاثیر خود را زمانی که والدین در کنار فزرندان هستند بیشتر نمایان می سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز