خبرگزاری کار ایران

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

مطالبات قطعه سازان، تا ۲ هفته آینده تسویه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۲۹

کارگروهی در معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت، پیگیر رفع مسئله سوخت واحدهای صنعتی شده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از تسویه بدهی قطعه سازان، ظرف مدت ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک خود با استاندار البرز که به منظور پیگیری مشکلات و رفع موانع فرا روی صاحبان صنایع استان البرز تشکیل شد، گفت: کلیه واحدهای قطعه ساز خودرو مطالبه گر هستند.

محسن صالحی نیا با بیان این مطلب که در حال حاضر وضعیت قطعه سازان ۱۰۰ درصد بهتر از قبل شده است، افزود: رویکرد دولت رفع موانع فرا روی صنایع است، در این راستا در تلاش هستیم مطالبات قطعه سازان خودرو که بالای سقف ۳ ماهه است، ظرف مدت ۲ هفته صورتجلسه و تسویه شود.

وی همجنین در واکنش به دغدغه تأمین سوخت واحدهای صنعتی استان البرز بیان داشت: کارگروهی در معاونت برنامه ریزی وزارت نفت، پیگیر رفع مسئله سوخت واحدهای صنعتی شده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این مطلب که خروج از رکود در فرایند تولید، از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است، اظهار داشت: صنعت، زیرمجموعه تولید کشور است به همین منظور خروج از رکود و بهبود فرایند تولید از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در حوزه صنعت است که در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

وی در ادامه افزود: افزایش ۲۵ درصدی از سقف سرمایه درگردش و اختصاص آن به حوزه صنعت از جمله تدابیری است که نقش قابل توجهی در اشتغالزایی خواهد داشت.

همچنین در این جلسه معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت، سیاست‌های ابلاغی خروج از تورم، ارائه تسهیلات، تولید مناسب، عملیات بانک‌ها، تعیین تکلیف بدهی‌ها و… را نیز از دیگر تدابیر حوزه صنعت برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز