خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خطاب به مدیران استانی:

شناخت اولویت‌های زیر بنایی، توسعه متوازن استان البرز را محقق خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۹۷

مسئولان شهید رجایی را الگوی واقعی خود قرار دهند / از فرصتی که دولت تدبیر و امید در اختیار ما قرار داده است، به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

در فرصتی که دولت تدبیر و امید در اختیار ما قرار داده است، باید در البرز کار‌ها و نیازهای زیربنایی را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی، در جلسه مشترک شورای اداری استان البرز و شهرستان نظرآباد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، با اشاره به شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری شهید رجایی گفت: شهید رجایی اسوه صبر، از خودگذشتگی و معرفت؛ جلوه‌ای بارز از نمونه یک انسان واقعی بود که همواره در برابر مردم خضوع و فروتنی داشت.

وی با طرح این سئوال که آیا مدیران ما در دستگاه‌های اجرایی نیز اینچنین هستند؟ افزود: اگر ادعا می‌کنیم و اینچنین نیستیم که شهید بزرگوار رجایی بوده‌اند هم جفا به آن‌ها جفا داشته‌ایم و هم به خود؛ چرا که رجایی به آنچه می‌گفت عمل هم می‌کرد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه سلسله سفرهای شهرستانی در هفته دولت را از سال ۶۲ تا به اکنون در زمان تصدی بر استانداری استان‌های سمنان، مرکز و قم انجام می‌داده است، گفت: فسلفه حضور در هر شهرستان، با حضور هیئتی از مسئولان در آن است که فرصتی برای شناخت مشکلات دست می‌دهد و قدمی در جهت رفع آن‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: فرصت‌ها در گذرند، به مثابه ساعت شنی، تلاش ما و همکاران در مجموعه مدیریتی استان نیز در نظرگرفتن این نکته است که زمان اندک و محدود است و برای ما صبر نخواهد داشت، بنابراین باید ‌‌نهایت تلاش خود را در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

وی افزود: در فرصتی که دولت تدبیر و امید در اختیار ما قرار داده است، باید در البرز کار‌ها و نیازهای زیربنایی را انجام دهیم.

استاندار البرز در جمع مدیران تأکید کرد: بیاییم اولویت‌های زیربنایی را بشناسیم و از دوره مدیریتی خود بنای آن را بسازیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به فعالیت‌ها اینگونه است، تصریح کرد: که فرض کنید سال‌ها قرار است در استان باشید و بعد از پایان دوره خدمت، از شما بپرسند چه کرده‌اید؟ آن زمان چه پاسخی دارید؟

استاندار البرز در پایان از خدواند آرزوی توفیق داشت تا با همراهی مسئولان اجرایی استان اهداف عالی دولت تدبیر و امید اجرایی شود.

در این جلسه مشترک، فرماندار نظرآباد ضمن معرفی پتانسیل‌های این شهرستان دغدغه‌های فرا رو را تشریح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز