خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری البرز خبر داد:

تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی پژوهشی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۲۳

استان البرز پایتخت دانش و فناوری محسوب می شود. / جشنواره فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان و فناورانه با محوریت پارک علم و فناوری در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پژوهش استاندار البرز از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی پژوهشی استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، بی‌بی عصمت سر فرازی با بیان این مطلب، در جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان البرز اظهار داشت: باید با نگاهی به گذشته و هدف گذاری و برنامه ریزی منسجم بتوانیم ظرفیت‌ها و استعداد‌ها را شناسایی و برای رفع نیازهای پژوهشی استان استفاده نمایم تا پژوهش‌ها کاربردی شود.

وی افزود: اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۳ به دبیر خانه کمیته تخصصی پژوهش، در دفتر آموزش و پژوهش ارسال شده است و این کمیته با تشکیل جلسات متعدد در حال بررسی اولویت‌ها و ارائه آن جهت تصویب نهایی به کارگروه تحول و فناوری و تحول اداری ارسال می‌شود.

سرفرازی با بیان اینکه نباید از ظرفیت‌های استان غافل ماند، گفت: این استان تازه تاسیس پایتخت دانش و فناوری محسوب می‌شود از این رو باید بحث‌های آکادمیک در اینجا نهادینه شود و بانک اطلاعاتی پژوهشی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هر اندازه بتوانیم ظرفیت‌های پژوهشی استان را شناسایی کرده و در کنار یکدیگر قرار دهیم موفق خواهیم بود.

سرفرازی در ادامه اظهار داشت: با عنایت به ظرفیت موجود در استان، جشنواره فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان و فناورانه با محوریت پارک علم و فناوری و استانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگ عمومی پیرامون نحوه چگونگی استفاده از فناوری‌های نوین باید برای شهروندان توسط اداره کل فناوری و ارتباطات، دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش نهادینه شود.

سرفرازی گفت: با توجه به معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان در بسیاری از استان‌ها، استان البرز نیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

در این جلسه پیرامون شرح وظایف کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری و نظرات و پیشنهادات واصله از دستگاه‌های مربوطه بحثو بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز