خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان البرز برگزار شد:

اولین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۳۱

در این گردهمایی بر توانمندسازی و ارتقاء توان اجرایی نیروی انسانی شاغل در این وزارتخانه تاکید شد. / مدیریت دانش محور و راهبری کارکنان فرهیخته و انتصاب افراد لایق در پست‌های سازمانی، به قطع یقین در باور پذیری تغییرات مثبت در هر مجموعه‌ای کاملا موثر است.

همزمان با تایید ساختار جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، اولین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور بحثو بررسی در خصوص چارت ابلاغی جدید به سازمان‌های استانی به میزبانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، علی یزدانی، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این گردهمایی بر توانمندسازی و ارتقاء توان اجرایی نیروی انسانی شاغل در این وزارتخانه تاکید کرد.

وی گفت: برای بهبود و ارتقاء بهره وری در حوزه نیروی انسانی همه عوامل تعیین کننده باید در نظر گرفته شوند.

یزدانی با اشاره به عواملی چون ساماندهی فضا و محیط کار، آموزش شغلی مستمر مدیران و کارکنان، ارتقاء انگیزشی میان کارکنان برای کار بهتر و موثر‌تر، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بروز ابتکارات و خلاقیت مدیران و کارکنان، افزایش وجدان کاری و انضباط در امور محوله و… ایجاد بسترهای لازم در این خصوص را اولویت کاری روسای سازمان‌های استانی دانست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: علاوه بر منابع عظیم انسانی در سازمان‌ها منابع غیرانسانی نظیر منابع مالی، تجهیزات، ابنیه و… وجود دارند که می‌بایست برای ارتقاء و بهره وری بدرستی بکارگیری شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در این گردهمایی با برشمردن پارامترهای تاثیرگذار توسعه مدیریت و منابع انسانی بر ارتقاء سطح خدمات، گفت: رمز موفقیت هر سازمان با «توسعه منابع انسانی» ارتباط مستقیمی دارد.

ایرج موفق با اشاره به وسعت خدمات سازمانی و گستردگی انتظارات از وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بهبود کیفیت خدمات، قطعاً مستلزم تقویت حوزه منابع انسانی و بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات در همین راستاست.

وی اضافه کرد: با جلب مشارکت کارکنان در امور جاری و همچنین هم افزایی سازمانی می‌توانیم در جهت گیری و تبیین درست برنامه‌ها و وظایف محوله موفق‌تر از پیش عمل کنیم.

موفق خاطرنشان کرد: مدیریت دانش محور و راهبری کارکنان فرهیخته و انتصاب افراد لایق در پست‌های سازمانی قطع یقین در باور پذیری تغییرات مثبت در هر مجموعه‌ای کاملا موثر است.

وی هچنین در این گردهمایی گزارشی از آخرین وضعیت صنعت، معدن و تجارت و اصناف استان البرز و نقش موثر این استان در این گردهمایی یک روزه در ۲ نوبت صبح و عصر، در محل سالن اجتماعات استانداری البرز و بازدید از شرکت صنعتی ماموت و برگزاری کارگاه‌های تبیین چارت‌های استانی انجام پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز