خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حمایت استانداری البرز از سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در این استان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۵۲

از سرمایه‌گذارانی که علاقمند به تولید و گسترش سرمایه در داخل استان و شهرستانهای پیرامونی هستند، حمایت می‌شود.

استاندار البرز از حمایت سرمایه گذارانی که علاقمند به تولید و گسترش سرمایه در داخل استان و شهرستان‌های پیرامونی هستند، خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی با بیان این مطلب اظهار داشت: استان البرز با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و دسترسی به مسیرهای ارتباطی کشور، وجود جاده زیبای گردشگری چالوس و.. از پتانسیل‌های بالقوه‌ای برخوردار شده که می‌تواند زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به حجم تردد‌ها در تعطیلات عیدفطر و عبور بیش از ۷ میلیون خودرو از شاهراه‌های مواصلاتی البرز، این روند را موجب سرریز شدن حجم سرمایه در استان دانست و افزود: هر یک از مسافرانی که از این استان عبور می‌کنند نیازمند اسکان، پذیرایی و… هستند و هر یک از این مؤلفه‌ها اگر به شکل زیرساختی ایجاد شود می‌تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال و افزایش و تولید سرمایه در داخل استان باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه احداثهتل را نیز یکی از الزامات حوزه گردشگری دانست و افزود: موضوع احداثهتل و اقامتگاه‌های ویژه گردشگران نیز با ورود سرمایه گذاران در این حوزه قابل حل خواهد بود.

طهایی در ادامه تصریح کرد: استان البرز و شهرستانهای پیرامونی آن از طبعیت منحصر بفرد طالقان تا جاده زیبای گردشگری چالوس، از کویر اشتهارد تا صنایع تولیدی ساوجبلاغ، از قطب کشاورزی و دام و طیور نظرآباد، تا مراکز علمی و تحقیقاتی شهرستان فردیس، همه و همه پتانسیل‌هایی است که موقعیت خاص و منحصر بفردی را در استان البرز ایجاد کرده است.

وی افزود: با این رویکرد در تمامی بخش‌های علمی، صنعتی، گردشگری و توریستی و… با اقدامات حمایتی، پذیرای حضور سرمایه گذاران خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز