خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

شرکت ۷۲۵ اثر در اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های البرز

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۰۶

با توجه به اینکه این جشنواره برای اولین سال است که در استان برگزار می‌شود استقبال اهالی رسانه و مطبوعات برای شرکت در این رویداد فرهنگی بسیار مناسب بوده که این امرنشان می‌دهد که ارتقای کمی و کیفی سطح مطبوعات استان دغدغه همه فعالان این حوزه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از استقبال پرشور اهالی قلم از اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با بیان این مطلب گفت: طی مهلت اعلام شده برای ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان در مجموع ۷۲۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره برای اولین سال است که در استان برگزار می‌شود، استقبال اهالی رسانه و مطبوعات برای شرکت در این رویداد فرهنگی بسیار مناسب بوده که این امرنشان می‌دهد که ارتقای کمی و کیفی سطح مطبوعات استان دغدغه همه فعالان این حوزه است.

وی افزود: این ۷۲۵ اثر در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، تی‌تر، تحلیل و تفسیر، گزارش، خبر، مصاحبه، صفحه آرایی مطبوعاتی، عکس و… به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: امکان شرکت هر یک از علاقه مندان در سه بخش از این جشنواره وجود داشت بر این اساس در کنار بررسی تعداد آثار ارسالی در تلاش هستیم با تفکیک آثار با اسامی شرکت کنندگان آماری از تعداد نفراتی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند نیز به دست بیاوریم.

حسینی کاشانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر داوری عادلانه این جشنواره تاکید کرد و گفت: از آنجایی که داوران این جشنواره از بین اساتید برجسته کشور در حوزه رسانه انتخاب شده‌اند، شرکت کنندگان اطمینان داشته باشند آثار آن‌ها به بهترین شکل و بدون هیچ اغماضی داوری خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: فرقانی، پوری و کتابدار داوری اولین جشنواره رسانه‌ها و مطبوعات استان را به عهده دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: پس از انتخاب ۴۰ اثربرگزیده بین صاحبان اثرات انتخابی مسابقه‌ای برگزار می‌شود که در ‌‌نهایت داوران هشت نفر از آنان را به عنوان برترین‌های حوزه رسانه در بخش‌های مختلف معرفی می‌کنند.

وی در پایان گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۸ مرداد ماه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز