خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مشی اعتدالی، سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۲۴

مسئولین برای پیشبرد اهداف استان باید با متخصصان و صاحب‌نظران مشورت کنند.

استاندار البرز گفت: از مسئولان در استان انتظار می‌رود که مشی اعتدالی را سرلوحه کار خود قرارداده و از مشورت و تعامل در امورشان برای خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در جلسه شورای مدیران اظهار داشت: ما وظیفه خدمت رسانی به مردم را داریم، خادم مردم هستیم و این وظیفه را به نحو مطلوب باید انجام دهیم.

وی افزود: مسئولین برای پیشبرد اهداف استان باید با متخصصان و صاحب‌نظران مشورت کنند.

طهایی با اشاره به ویژگی‌ها و پتانسیل‌های منحصر به فرد استان البرز گفت: در این راستا است که مسئولین و مدیران باید در این استان فعالیت مضاعف داشته باشند.

وی افزود: باید با تفکر و برنامه‌ریزی مسیر بهره گیری از توانایی‌های البرز را بیش از پیش فراهم آوریم.

طهایی گفت: انتظارم از مسئولان در این استان این است دیدگاه‌ها و نظرات و برنامه‌های دولت را در حوزه‌های مدیریتی بومی کنند و به طبع نسبت به برنامه‌های دولت شناخت پیدا کرده و اطلاعات کافی داشته باشند.

استاندار البرز همچنین از مدیران خواست از حوزه کاری خود گزارشی تهیه کنند و از نگاه حوزه مربوطه به تعریف استان و شاخص‌های استان در مقایسه با شاخص‌های ملی بپردازند.

وی افزود: مدیران ازاین طریق مسائل و مشکلات استان را بر اساس اولویت بندی ظرف دو هفته به حوزه استانداری ارائه دهند.

در این جلسه معاونین برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و مدیران کل حراست، ‌روابط عمومی، بازرسی، آموزش و پژوهش امور بانوان، گزینش، پدافند غیر عامل، انتخابات امنیتی و… نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز