خبرگزاری کار ایران

فرمانداری کرج:

هلجرد، روستایی در حریم قانونی کمال‌شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۸۱

در پی درخواست اهالی روستای هلجرد درخصوص شناسایی روستای هلجرد و انتزاع از حریم قانونی کمال‌شهر، این موضوع در فرمانداری کرج مورد بررسی قرار گرفت.

در پی درخواست اهالی روستای هلجرد درخصوص شناسایی روستای هلجرد و انتزاع از حریم قانونی کمالشهر، این موضوع در فرمانداری کرج مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا در کرج، جلسه بررسی مشکلات روستای هلجرد با حضورمحمد تقی ایرانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، شهردار و اعضای شورای شهر کمال‌شهر، اعضای شورای بخش، بخشدار مرکزی کرج و جمعی از اهالی این روستا، در فرمانداری کرج برگزار شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، با اشاره به اینکه به استناد تصویب نامه هیات وزیران، کد آبادی، تقسیمات کشوری و سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۰، هلجرد به عنوان روستا رسمیت دارد، از بخشداری و شورای بخش مرکزی، به عنوان متولی رسیدگی به امور روستا‌ها، خواست تا با همکاری بنیاد مسکن نسبت به پی گیری طرح هادی روستای هلجرد، اقدام نمایند، ولی تا اجرای طرح هادی روستا، خدمت رسانی توسط شهرداری کمالشهر به روستای هلجرد که در حریم قانونی کمالشهر قراردارد، ادامه داشته باشد.
گفتنی است روستای هلجرد، از مناطق تاریخی شهرستان کرج است که از آثار تاریخی آن می‌توان به مسجد، حمام، آسیاب و درخت کهنسال هلجرد اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز