خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کرج:

کلانشهر کرج هزینه تاسیس استان البرز را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۹۳

هزینه تاسیس استان البرز را کلانشهرکرج پرداخت کرد و اکنون تشکیلات اداری این شهرستان با مشکل مواجه است.

فرماندار ویژه کرج گفت: هزینه تاسیس استان البرز را کلانشهرکرج پرداخت کرد و اکنون تشکیلات اداری این شهرستان با مشکل مواجه است.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد تقی ایرانی در نشست شورای برنامه ریزی کرج با انتقاد از وضعیت نامناسب امکانات موجود در این شهرستان اظهار داشت: در بدو تاسیس استان البرز فکری برای تفکیک ادارات کل و شهرستانی نشد درحالی که کرج در ۳۰ کیلومتری پایتخت ازظرفیتهای قابل توجهی برای توسعه برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح تشکیلات اداری البرز بدون تامین امکانات لازم در گذشته انجام شده، افزود: فرمانداری مرکز استان در یک ساختمان استیجاری مستقراست که درشان آن نیست و سایر دستگاههای اجرایی نیز همین وضعیت را دارند.

ایرانی تصریح کرد: ادارات کل استان، فضای اداری شهرستان کرج را اشغال کرده اند و باید این موضوع در شورای برنامه ریزی استان البرز به جد دنبال شود.
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: بسیاری از ادارات شهرستان کرج در مکانهای استیجاری هستند و این کلانشهر از امکاناتی معمولی برخوردار است.

* تکمیل پروژه های نیمه تمام البرز در دستور کار دولت

وی در بخش دیگری بیان کرد: در دولت یازدهم شاهد کسری بودجه دربخش عمرانی هستیم و این دولت با فشارهای اقتصادی بسیاری مواجه شده است اما با این حال تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های دولت تدبیرو امید درکشوربه ویژه استان البرز است.

فرماندار کرج در این راستا از مدیران اجرایی خواست، روند انجام پروژه های عمرانی را نظارت و پیگیری کنند.

ایرانی گفت: دستگاههای اجرایی نیز موظف به ارائه گزارش به موقع از روند اجرای پروژه های عمرانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز