خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد:

بخشی از سهم بیمه کارفرمایان به واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۵۳

۵ درصد واحدهای صنعتی و اصناف کشور به استان البرز اختصاص دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: یکی از مصوبات اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این بود که از محل صرفه جویی اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه بخشی از سهم بیمه کار فرما به واحدهای تولیدی اختصاص داده شود.

به گزارش ایلنا در کرج، ایرج موفق با بیان این مطلب در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز اظهار داشت: پیشنهاد اولیه این طرح در شورا مطرح شد و مقرر شد پس از تأیید، بخشی از درآمد سهم بیمه کارفرما از محل اجرای هدفمندی یارانه ها به واحدهای تولیدی اختصاص یابد.

وی افزود: سایر مواردی که در این نشست مطرح شد؛ بحثتامین زیر ساخت های بخش صنعت و احداثواحدهای کارگاهی بود.

مدیرکل صنعت و معدن تجارت در ادامه تصریح کرد: حدود ۵ درصد واحدهای صنعتی، اصناف و صنوف کشور به استان البرز اختصاص دارد و این سهم، نقش موثری در توسعه استان خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس نیز مقرر شد تا با همکاری استانداری البرز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و مسئولان دستگاه های اجرایی، فضایی را جهت سرمایه گذاران فراهم آوریم تا شاهد سرمایه گذاری در زمینه صنعت و معدن تجارت باشیم.

به گفته وی تا کنون ۷ جلسه در کارگروه تولید تشکیل شده و ۲۸ مصوبه نیز رهاورد آن بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز