خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در همایش انتظار و امید استان البرز:

مردم با حضور صادقانه خود، حماسه سیاسی را رقم زدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۴۰

این انتخابات حماسه ای بود که بدست مردم آفریده شد و اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را اعتلا بخشید / استان البرز نیازمند یاری مردم و مسئولان است.

مردم سال گذشته صادقانه پای صندوق های رأی حاضر شدند و حماسه سیاسی را رقم زنند.

سید حمید طهایی در جشن حامیان دولت تدبیر و امید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با ذکر صلوات حامیان دولت تدبیر وامید کلام خود را آغاز کرد و حضور در استان البرز را توفیق خدمت گذاری و قبول مسئولیت دانست.

وی در بدو امر ویژگی های این استان را برشمرد و گفت: البرز استان نزدیک به پایتخت نیازمند یاری مردم و دولتمردان است.

طهایی با بیان اینکه این استان سرشار از استعداد اگر خود نیازهایش را رفع نسازد بنابراین باید نیازهایش از طریق پایتخت مرتفع گردد؛ در این راستا نیازمند مساعدت و همراهی مسئولان هستیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در البرز انتخابات ۲۴ خرداد را مرور کرد و گفت: مردم سال گذشته صادقانه پای صندوق های رأی حاضر شدند و حماسه سیاسی را رقم زنند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جشن انتظار و تدبیر خاطر نشان کرد: این انتخابات حماسه ای بود که بدست مردم آفریده شد و اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را اعتلا بخشید.

طهایی در پایان ضمن خیرمقدم به معاون پارلمانی رئیس جمهور از تک تک حاضران در جشن حامیان دولت قدردانی کردو خواستار توفیق الهی شد و گفت: امیدواریم با اخلاص و انگیزه آنچه در توان داریم در خدمت مردم شریف این استان بکارگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز