خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز خبرداد:

ارزیابی ۵۰ دستگاه اجرایی استان البرز آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۰۱

جلسه توجیهی شاخص های عمومی در راستای بخشنامه طرح ۲ معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور به منظور توجیه دستگاه های اجرایی مستقر در استان البرز و به منظور انجام مدیریت ارزیابی عملکرد در شاخصهای عمومی و اختصاصی هر چه مطلوب تر و منظم تر شدن فعالیت دستگاه های اجرایی انجام می شود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز از ارزیابی ۵۰ دستگاه اجرایی استان در دو نوبت خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، فریبرز همدانی با بیان این مطلب در جلسه توجیهی شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال، اظهار کرد: امسال ارزیابی فعالیت های دستگاه های اجرایی در دو نوبت انجام می شود.
وی افزود: این جلسه در راستای بخشنامه طرح ۲ معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور به منظور توجیه دستگاه های اجرایی مستقر در استان البرز و به منظور انجام مدیریت ارزیابی عملکرد در شاخصهای عمومی و اختصاصی و با حضور نماینده معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور و جهت هر چه مطلوب تر و منظم تر شدن فعالیت دستگاه های اجرایی انجام می شود.

همدانی گفت: این فرایند در دو نیم سال جاری راست آزمایی شده و در نهایت به دستگاه های اجرایی امتیازدهی خواهد شد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری ادامه داد: سپس در پایان سال نتایج ارزیابی عملکرد استان های کشور توسط شورای عالی اداری ممیزی و از استان های برتر در جشنواره شهید رجایی در سطح ملی تقدیر می شوند؛ علاوه بر این در سطح استانی نیز این فرایند به منظور شناسایی دستگاه های برتر انجام می شود.

وی افزود: از تعداد ۷۷ دستگاه اجرایی در استان ۵۰ دستگاه اجرایی مشمول قانون خدمات کشوری هستند که مورد ارزیابی قرار می گیرند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری عنوان کرد: هدف نظارت و ارزیابی نیز کسب اطمینان از صحت فرایند برنامه ریزی و مدیریت اجرای برنامه ها به منظور تحقق اهداف چشم انداز است.

به گفته وی نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۲ مدیران کل همانند سایر کار کنان مجموعه مورد ارزشیابی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز